Izvještaji s izleta :: Priča iz Austrije

Dugo očekivano jutro koje nas je trebalo ispratiti izvan lijepe naše nagoviještalo je da nas na našem planinarskom izletu očekuju dva prekrasan sunčana dana. A kako i ne bi kada smo uz jutarnja topla pozdravljanja poznatih i manje poznatih lica, spremanja stvari u autobus i iščekivanja nekih koji bi možda mogli malo i zakasniti donijeli toliko veselja i pozitivne energije koja nas je pratila do samog kraja.

Priča iz Austrije

Lijepom dobrodošlicom kao i kratkim osvrtom na sve ono što nas očekuje obratio nam se naš organizator Jadranko te smo kao i svaki dobar tim uzvratili pozitivnim reakcijama bez obzira što nam je dao do znanja da ćemo za ostala tekuća pitanja pričekati da prijeđemo granicu :) Pretpostavljam da to nisu neki planinarski običaji u koje još nismo upućeni :)

Naše prvo zaustavljanje u srcu Karavanki kod Spomen obilježja Ljubelj – Mauthausen  obilježilo je kratko razgledavanje ostataka logora kao i uživanje u prekrasnim vrhovima Karavanki koje su nas okružile sa svih strana. Nastavljamo dalje put Unterloibla prema poznatom kanjonu Tscheppaschlucht uz slikovitu rječicu Loiblbach koja na svom putovanju oblikuje svoje kamene oblutke i stvara prekrasno prirodno okruženje, te svojom snagom vode putem čarobnih slapova pokazuje svijetu svoju ljepotu i moć. U ugodnom druženju pozdravljajući druge planinare koje susrećemo  hodamo uređenim stazama preko mostića i platformi razmjenjujući osobne doživljaje pokušavajući ujedno što više dojmova utisnuti u svoje misli. Uz mnogo međusobnog  fotografiranja i jednom zajedničkom slikom na kraju obilaska uz kratak odmor, kolače i tekuća pitanja nastavljamo put Minimundusa. Ne mogu a da ne istaknem desnu ruku našeg organizatora Jadranka, našu Ninušku koja je na zadovoljstvo svih nas na sebe preuzela financijske transakcije i između ostalog pokazala da se odlično snalazi u poslovima mobilnog bankara. I dok je sunce polagano mijenjalo stranu svijeta mi smo razgledali preko 170 poznatih svjetskih građevina te krenuli prema planinarskom domu dr. Josef-Mehrlhutte, 1720 m. Uz toplu večeru, ugodno druženje i pregršt smijeha odlazimo na spavanje kako bismo bili odmorni za novi dan.

U jutarnjim satima dok nam je sramežljivo sunce pokušalo pružiti što više topline na oštrom planinskom zraku krenuli smo put Königstuhla. Uspon prekrasnom stazom budio je u nekima želju za proučavanjem endemskih vrsta, razgledavanjem, fotografiranjem i našoj euforiji ne bi bilo kraja da naš organizator nije imao sve pod kontrolom te nas sretne i ne previše umorne doveo do vrha. Impresivan pogleda sa 2336 m ostavlja vas bez daha dok vas prožima uzbuđenje i ponos jer ste se kao neki od nas popeli iznad 2000 m. U korak sa vjetrom koji nas je na trenutke šibao sa svih strana spuštamo se preko vrha Seenock 2260 m prema planinarskom domu odakle smo i krenuli. Nije da smo baš pratili markacije budući da su predvodnici imali previše zanimljivih tema, ali kakvo bi to planinarenje bilo da se barem malo ne skrati put. A osim toga najvažnije je za organizatora imati dobru priču i stručnu osobu za pregovore koju smo mi imali :) Puni dojmova koji se još i danas nisu slegli krećemo put lijepe naše prelistavajući bezbrojne slike i planirajući neka nova druženja. Iza nas je još jedna lijepa planinarska priča koja je ostavila trag u našim srcima i prekrasne slike u našim mislima. Pokazali smo još jednom da možemo biti i odlučni i hrabri, emotivni , veseli pa i tužni i da svega toga nije bilo danas ne bi bili drugačiji od jučer. Drugačiji svakako jer vidjeli smo i doživjeli nešto novo, probudili u sebi neke drugačije osjećaje, ideje, otkrili neku novu snagu svojih emocija i ponovno pomaknuli granice izdržljivosti. I nitko od nas to ne bi mogao osjetiti sam, a to samo govori koliko smo bitni i važni jedni drugima, koliko nas sitnih i prekrasnih trenutaka veže i stvara u nama neprocjenjive ljudske vrijednosti i vrline.

I znajte, sreća ne dolazi sama ona je tu u nama, a mi smo tu da ju podijelimo.

Gordana Koščec

Austrija - Koenigstuhl i Seenock (17. - 18.06.2017.)

Objavljeno: 26.06.2017. | Posljednja promjena: 25.03.2021.
Prijavite nepotpune ili netočne informacije

Izvještaji s izleta

Bojin kuk

Odluka da li krenuti u Sloveniju ili potražiti neko domaće odredište za naš društveni izlet u prosincu bila je dvojbena. Situacija oko COVID-a 19 i neizvjesnost koju je zaoštravanje mjera prouzročilo ponukala me da umjesto Vojkove koče i vrha Pleša (1262m) na Nanosu kao i ljubljanskog adventa u povratku ipak planiram izlet na Južnom Velebitu. Svi koji ste bili dio izleta vjerujem da ste pratili prognozu koja nam do petka nije bila naklonjena. Srećom, po ne znam koji put, naša se odlučnost da ne ostanemo kod kuće isplatila.

Vražji prolaz kroz kišu

U 6 ujutro me probudila tutnjava kiše koja je lijevala kao iz kabla i čini se da govori "Kuda vi idete?!". Mi idemo u Vražji prolaz. Vodim Encijane, male planinare i njihove roditelje. Napokon smo nakon godinu i pol uspjeli organizirati izlet autobusom. Iako interes za izlet nije bio prevelik bilo mi je žao otkazati zbog onih koji su se prijavili i željno iščekivali ovaj izlet.

Zavižan - zima 2020.

Protekli smo vikend proveli na tradicionalnom zimskom izletu na Zavižan. Unatoč lošoj prognozi 15 članova odlučilo se na sve ili ništa. I isplatilo se, jer proveli smo predivna dva dana u ugodnom druženju u prekrasnom ambijentu. Bilo je odlično! Uostalom, može li na Velebitu biti ikako drugačije?

Jedan sasvim (ne)običan školski izlet

Moram biti iskren da sam se pomalo plašio kako će nam pomicanje sata prošle subote izazvati organizacijske probleme i da će polazak prema Starigradu kasniti zbog pospanaca. Dojmovi koje smo u svojstvu organizatora Opće planinarske stekli o vama polaznicima, ovim su se izletom samo potvrdili. Svi na vrijeme, svi spremni i očito je kako ste usvojili ono što sam nekoliko puta na uvodmom predavanju ponovio: doći na vrijeme, doći na vrijeme i doći na vrijeme. Potrebno je pohvaliti vaš odličan odaziv i pozornost koju iskazujete predavačima i vodičima na izletima. Hvala vam svima na tome!

Klek - kolijevka hrvatskog planinarstva i dom čudesnih bića iz bajki

Ove nedjelje 34 djece (s roditeljima čak 76!) u organizaciji HPD Jastrebarsko posjetilo je Ivanu Brlić Mažuranić i njenu kuću bajki u Ogulinu. U Ivaninoj kući upoznali smo i Bjesomara, bijesa svih bjesova. Bjesomar je bio dobar domaćin pa je svakome od nas otkrio njegove čudesne moći, od valjanja u blatnim lokvama, do pospremanja igračaka. Za uspomenu poklonio nam je i sliku našeg čudesnog lika.

Zavižan - zima 2019.

Pravi je gušt zimski uspon na Zavižan. Svaki me puta razveseli što baš svi, bez obzira na vremenske uvjete ili smjer uspona, jedva čekamo taj izlet. Ove je godine organizirana poprečna tura od Gornje Klade preko Jezera na Krasno. Vrijeme je bilo idealno. Pravi Velebitski koktel. Nisu nam trebale krplje. Uspon je trajao nekoliko puta po 2,5h :) Silazak nešto manje. Putem smo stali na par rakija-gemišt-sok pauza, kako to već treba biti. Muškarci su u svemu parirali ženama, iako im nije bilo lako.