Izvještaji s izleta :: Priča iz Austrije

Dugo očekivano jutro koje nas je trebalo ispratiti izvan lijepe naše nagoviještalo je da nas na našem planinarskom izletu očekuju dva prekrasan sunčana dana. A kako i ne bi kada smo uz jutarnja topla pozdravljanja poznatih i manje poznatih lica, spremanja stvari u autobus i iščekivanja nekih koji bi možda mogli malo i zakasniti donijeli toliko veselja i pozitivne energije koja nas je pratila do samog kraja.

Priča iz Austrije

Lijepom dobrodošlicom kao i kratkim osvrtom na sve ono što nas očekuje obratio nam se naš organizator Jadranko te smo kao i svaki dobar tim uzvratili pozitivnim reakcijama bez obzira što nam je dao do znanja da ćemo za ostala tekuća pitanja pričekati da prijeđemo granicu :) Pretpostavljam da to nisu neki planinarski običaji u koje još nismo upućeni :)

Naše prvo zaustavljanje u srcu Karavanki kod Spomen obilježja Ljubelj – Mauthausen  obilježilo je kratko razgledavanje ostataka logora kao i uživanje u prekrasnim vrhovima Karavanki koje su nas okružile sa svih strana. Nastavljamo dalje put Unterloibla prema poznatom kanjonu Tscheppaschlucht uz slikovitu rječicu Loiblbach koja na svom putovanju oblikuje svoje kamene oblutke i stvara prekrasno prirodno okruženje, te svojom snagom vode putem čarobnih slapova pokazuje svijetu svoju ljepotu i moć. U ugodnom druženju pozdravljajući druge planinare koje susrećemo  hodamo uređenim stazama preko mostića i platformi razmjenjujući osobne doživljaje pokušavajući ujedno što više dojmova utisnuti u svoje misli. Uz mnogo međusobnog  fotografiranja i jednom zajedničkom slikom na kraju obilaska uz kratak odmor, kolače i tekuća pitanja nastavljamo put Minimundusa. Ne mogu a da ne istaknem desnu ruku našeg organizatora Jadranka, našu Ninušku koja je na zadovoljstvo svih nas na sebe preuzela financijske transakcije i između ostalog pokazala da se odlično snalazi u poslovima mobilnog bankara. I dok je sunce polagano mijenjalo stranu svijeta mi smo razgledali preko 170 poznatih svjetskih građevina te krenuli prema planinarskom domu dr. Josef-Mehrlhutte, 1720 m. Uz toplu večeru, ugodno druženje i pregršt smijeha odlazimo na spavanje kako bismo bili odmorni za novi dan.

U jutarnjim satima dok nam je sramežljivo sunce pokušalo pružiti što više topline na oštrom planinskom zraku krenuli smo put Königstuhla. Uspon prekrasnom stazom budio je u nekima želju za proučavanjem endemskih vrsta, razgledavanjem, fotografiranjem i našoj euforiji ne bi bilo kraja da naš organizator nije imao sve pod kontrolom te nas sretne i ne previše umorne doveo do vrha. Impresivan pogleda sa 2336 m ostavlja vas bez daha dok vas prožima uzbuđenje i ponos jer ste se kao neki od nas popeli iznad 2000 m. U korak sa vjetrom koji nas je na trenutke šibao sa svih strana spuštamo se preko vrha Seenock 2260 m prema planinarskom domu odakle smo i krenuli. Nije da smo baš pratili markacije budući da su predvodnici imali previše zanimljivih tema, ali kakvo bi to planinarenje bilo da se barem malo ne skrati put. A osim toga najvažnije je za organizatora imati dobru priču i stručnu osobu za pregovore koju smo mi imali :) Puni dojmova koji se još i danas nisu slegli krećemo put lijepe naše prelistavajući bezbrojne slike i planirajući neka nova druženja. Iza nas je još jedna lijepa planinarska priča koja je ostavila trag u našim srcima i prekrasne slike u našim mislima. Pokazali smo još jednom da možemo biti i odlučni i hrabri, emotivni , veseli pa i tužni i da svega toga nije bilo danas ne bi bili drugačiji od jučer. Drugačiji svakako jer vidjeli smo i doživjeli nešto novo, probudili u sebi neke drugačije osjećaje, ideje, otkrili neku novu snagu svojih emocija i ponovno pomaknuli granice izdržljivosti. I nitko od nas to ne bi mogao osjetiti sam, a to samo govori koliko smo bitni i važni jedni drugima, koliko nas sitnih i prekrasnih trenutaka veže i stvara u nama neprocjenjive ljudske vrijednosti i vrline.

I znajte, sreća ne dolazi sama ona je tu u nama, a mi smo tu da ju podijelimo.

Gordana Koščec

Austrija - Koenigstuhl i Seenock (17. - 18.06.2017.)

Preuzmite fotografije.
Objavljeno: 26.06.2017. 11:19 | Posljednja promjena: 26.06.2017. 11:27
Prijavite nepotpune ili netočne informacije
Vaši komentari

Slovenija - Julijske Alpe, Mala Tičarica i Komna, 2.7.2017.

Samo se mazohisti i planinari mogu probuditi tako rano, da bi prije svitanja, u 4 ujutro krenuli na izlet.

Do parkirališta kod Koče pri Savici (653 m), stigli smo za cca 3 sata, nepun sat ranije nego je bilo planirano. Uz to smo imali vremena i za kratak predah na odmorištu s kojeg se, okupan prvim jutarnjim suncem, lijepo vidio Triglav (2864 mnv), ponos Julijskih Alpa.

Nepal trekking Annapurna Base Camp 2016.

Lidija Balija, članica HPD "Jastrebarsko", tijekom studenog posjetila je Nepal...

"Ovo putovanje sam čekala, ne biste vjerovali, punih 30 godina. Nepal je zemlja koju sam oduvijek osjećala kao svoju, meni blisku, jednostavno… da si pripadamo."

Dinara, 21. - 22.5.2016.

Jaskanski planinari nedavno su bili na najvišem vrhu Hrvatske, Dinari. Doživljaje s izleta pročitajte u nastavku...

Pohod na Čvrsnicu

Početkom kolovoza dvadesetak jaskanskih planinara uputilo se u Bosnu i Hercegovinu s ciljem uspona na Čvrsnicu i Vran. Doživljaje s četverodnevnog putovanja i planinarenja prenosi Ivan Lovrek - Hogar Strašni.

Mosor - Dani hrvatskih planinara, 20. - 22.6.2015.

Članovi HPD Jastrebarsko i ove su godine organizirano pohodili Dane hrvatskih planinara kojih su organizatori i naši dragi domaćini bili članovi HPD-a Mosor iz Splita. O zahtjevnosti organizacije ove proslave govori činjenica da su Mosoraši u nekoliko akcija na rukama, tvoreći lanac, dopremili svu opremu, hranu i piće, agregat i sve ono što je bilo potrebno da se ova manifestacija održi. Livada nas je dočekala spremna, svježe pokošena i uredna, a vrijeme nas je poslužilo tako da nam je boravak na Mosoru bio i više nego ugodan. U ime HPD-a Jastrebarsko zahvaljujem na odličnoj organizaciji svim Mosorašima koji su na bilo koji način pomogli da se ova manifestacija održi. Osvrt na ovaj izlet srcem piše, a perom zapisuje naša Zdenka.

Tragom prvog izleta HPD-a prošlo više od tisuću planinara

U nedjelju 17. svibnja, točno na dan kada je prije 140 godina održana prva "laznja" Hrvatskog planinskog družtva, više od tisuću planinara iz svih krajeva Hrvatske sudjelovalo je u tradicionalnom pohodu Tragom prvog izleta HPD-a po Samoborskom gorju. Pohod je započeo okupljanjem u Rudama, gdje je izveden kraći kulturno-umjetnički program, a planinarima su se uvodnim riječima obratili u ime grada Samobora Juro Horvat, dopredsjednik Planinske zveze Slovenije Miro Eržen te predsjednik HPS-a prof. dr. Hrvoje Kraljević.

Uspješno završen Pješačko planinarski pohod na Japetić

Športska zajednica grada u suradnji sa Hrvatskim planinarskim društvom Jastrebarsko, organizirala je Pješačko planinarski pohod na Japetić. Lijepo vrijeme i vrlo dobra organizacija je u nedjelju 19. listopada okupila stotinjak planinara, sportaša, rekreativaca i zaljubljenika u prirodu.

Petorica naših članova u Alpama

Petorica članova našeg društva Jadranko Jug, Ivan Maleković, Ivan Adžija, Dražen Lovreček i Stjepan Volarić. na inicijativu Stjepana Volarića uputili su se u Švicarsku s ciljem uspona na Breithorn visok 4164 m. Na put do Zermatta krenuli su 1. rujna 2014. i tamo boravili 4 dana. Za aklimatizaciju su se popeli do planinarskog doma Hörnihütte 3260 m koji se nalazi u podnožju Matterhorna, jednog od najzahtjevnijih vrhova Europe.

Uspon na Breithorn započeli su s Klein Matterhorna na visini 3883 m do kud su stigli žičarom. Do vrha Breithorna stigli su za dva i pol sata, uživajući u prekrasnim pogledima na alpske vrhove.

Velebitski planinarski put u pet dana

Karlo Lulić i Dražen Pulig, obojica članovi HPD-a Jastrebarsko obišli su 100 km dugačku dionicu Velebitskog planinarskog puta u samo pet dana. U nastavku pročitajte izvještaj Dražena Puliga.

Sniježnica i Dubrovnik

Prošlog vikenda jaskanski planinari popeli su se na najjužniji vrh Hrvatske - 1234m visoku Sniježnicu. Kako je bilo na noćnom putovanju autobusom do Dubrovnika, usponu na planinu, popodnevnom razgledavanju Dubrovnika i cjelonoćnom povratku do Jaske pročitajte u izvještaju naših mladih planinarki - Karle i Jane Valečić.

Kamačnik i Bijela Kosa

Pedesetak planinara u nedjelju 16. ožujka ujutro uputilo se iz Jaske u Gorski Kotar. Izlet vlakom nakon više od 20 godina pokazao se kao pun pogodak. Lijepo vrijeme i dobro društvo obilježili su izlet na izvor Kamačnika i uspon na Bijelu Kosu. U nastavku pročitajte izvještaj naše mlade planinarke Sare Vulje.

Durmitor - planina koju svakako treba vidjeti

Jaskanska devetorka - Gordana Pavković Pasecky, Mia Šamec, Nikolina Vučinić, Tomislav Brajak, Željko Mrakužić, Zvonimir Plantaš, Dalibor Smetko, Stjepan Volarić i Roland Vučinić početkom kolovoza proveli su nezaboravnih devet dana u Crnoj Gori i uspeli se na najviše vrhove Durmitora. Obla glava, Prutaš, Bobotov kuk, Planinica, Međed, Savin kuk i Šljeme vrhovi su na kojima se zavijorila hrvatska trobojnica i jaskanski encijan i jastreb. U nastavku pročitajte Ninine dojmove s puta...

Najave izleta

Kolovratske stijene, 24.9.2017.

Nedjelja, 24.9.2017. - izlet na Kolovratske stijene, planinarski slabo posjećeno područje. Divljina i netaknuta priroda. Cijena izleta za članove društva je 100 kn.

Veliki Sadikovac, 15.10.2017.

Nedjelja, 15.10.2017. - izlet na Veliki Sadikovac (HPO, 1286 m). Veliki Sadikovac je istaknuto brdo jugoistočno od Baških Oštarija, s dva vrha i prostranim travnatim sedlom između njih. Vrh je orijentiran na ličku stranu. Po slikovitosti vidika to je jedan od najljepših velebitskih vrhova, a sam vrh je razmjerno lako dostupan. Cijena izleta za članove društva je 100 kn.